19 Mei 2012

satu perasaan yang timbul bila tak jadi kahwin@putus tunang@putus cinta yang saya alami adalah perasaan untuk meneruskan hidup pun taknak, nak mati pun tak nak(Nauzubillah). dia tengah-tengah, the unknown territory, clueless, empty, nothing dan lemah. cepatlah masa berlalu. aku nak keluar dari fasa ni. this happy face trust me, its not. alhamdulillah Allah kurniakan aku dengan pelbagai job pagi petang siang malam, atleat dapat juga aku melupakan sekejap apa yang telah berlaku. tapi tu lah, masa2 yang aku free walau seminit 2 ni yang buatkan aku koyak. mengelamun, termenung, layang perasaan. game diablo pulak server down, nak main pun tak boleh. beli je mahal. tapi tak boleh main offline. apa aku nak buat sekarang?.............

4 ulasan:

  1. setiap yang berlaku ada hikmahnya. ternyata dia bukan tercipta untuk kau. Allah dah tuliskan sejak kita azali gik siapa jodoh yg Nya tetapkan.

    aku kongsikan pengalamanku apabila diputuskan pada hujung tahun lepas. pabila diajak bertunang jak, nya akan berdalih. last2, nya bertunang dengan orang lain & akan berkahwin awal bulan depan.

    BalasPadam
  2. padil, aku simpati dengan ko. Just want share something with u. few weeks before u ckp mok kawen, aku ada mimpi kitak smua satu kelas 5c celebrate majlis kawen ko. Menurut adat iban or bidayuh, mimpi orang kawen, makan kenduri bukanlah mimpi yang bagus. That's y quite shock bila dapat tau ko sik jadi kawen..

    BalasPadam

apa pula pandangan ataupun pendapat anda, silalah kongsikan :)